Mijn foto
Gezellig dat je even op mijn blog komt kijken Mijn hobby's zijn : Quilten, machineborduren,kleding maken en fotografie

dinsdag 14 oktober 2014

Lang geleden !

Het is erg lang geleden dat ik een berichtje heb geschreven, maar ik hoop het weer op te pakken.

We zijn verhuisd en zien op deze manier de zon opkomen,( helaas niet vandaag) maar dat is echt mooi om naar te kijken.




Maar er word natuurlijk ook nog wel iets aan handwerk gedaan het staat wel allemaal op een laag pitje, maar met de winter op komst gaat het vast weer beter ! 
Dus zal ik even laten zien waar ik nu het meest aan werk omdat ze er al erg lang ligt, ze is behoorlijk zwaar maar met de hulp van een lieve vriendin die mij haar Quiltstandaard heeft geleend gaat het een stuk gemakkelijker.




Om wat afwisseling te hebben heb ik na jaren weer eens een sok opgezet wat ook wel weer even wennen is met de grote en de kleine hiel, maar wel een heerlijk werkje zo bij de TV



Zoals jullie zien zit ik niet helemaal stil.......en ik geniet natuurlijk van alle mooie dingen die voorbij komen via blogs en andere media .....

Volgende keer weer het vervolg van de vingerhoedjes !




3 opmerkingen:

  1. Ja bij mij gaat het ook zo deze na zomer duurt gewoon te lang ( grapje) straks als het kouder wordt gezellig bij de kachel met een paar lapjes of een bolletje wol, dan maken we weer meters, ha, ha, ha.
    Je quilt wordt prachtig weel quilt plezier.

    Fijne avond Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi quilt op de standaard.
    Een heel werk verhuizen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu had ik jouw blogje toch gemist . . . . . mooie zonsopkomst! En wat leuk Ada dat je aan het sokken breien bent!!! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het gezellig als je een berichtje achterlaat