Mijn foto
Gezellig dat je even op mijn blog komt kijken Mijn hobby's zijn : Quilten, machineborduren,kleding maken en fotografie

zaterdag 11 mei 2013

Oudjes

Wat is het toch leuk om de zolder weer eens op te ruimen !
Want dan kom je gewoon de nostalgie weer tegen en natuurlijk kon ik niet aan de verleiding weerstaan om ze weer op te hangen


De Klosjequilt voor diegene onder ons die vroeger in Den Briel in de Quildnaald kwamen is dit vast een oude bekende 





Het jaar waarin hij is gemaakt en de naald mochten echt niet ontbreken het is al lang geleden maar ik weet nog wel dat ik er met plezier aan heb gewerkt !




Ook deze kwam ik nog tegen dat is een van de werkstukken die wij met onze Quiltvereniging hebben gemaakt maar helaas weet ik niet meer hoe het heet en ben ik ook zo dom geweest om er geen label achter te maken dus ook het (bouw) jaar is mij onbekend ,het was een snijtechniek 


Een heel fijn weekend verder en ik ga weer verder met de huisjes,vingerhoedjes en allemaal andere ufo's 



2 opmerkingen:

  1. Hi Ada,

    Leuk om je oude schatten te zien. Je ziet ook welke ontwikkeling je doormaakt. Ik ben wat dat betreft blij met bloggen, ik documenteer daardoor beter wat ik maak.

    groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is dit leuk en ik zie 1999. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het gezellig als je een berichtje achterlaat