Mijn foto
Gezellig dat je even op mijn blog komt kijken Mijn hobby's zijn : Quilten, machineborduren,kleding maken en fotografie

donderdag 9 mei 2013

"Lappiespassie"

Het is erg lang geleden dat ik een blogje heb geschreven ....gewoon een poosje blogdip !!

Maar er zijn ondertussen wel leuke dingen geweest zoals de seizoenafsluiting van onze quiltvereniging ,wat een gezellige dag ...echt heerlijk met ± 40 quiltsters luisteren naar een andere quiltster met prachtige quilt van scraps nou daar hebben wij natuurlijk wel oren naar want die hebben we allemaal genoeg

Waarschijnlijk is zij bij velen van jullie wel bekend Irma Eskes





Zij had ook antieke quilt bij zich wat was dat ook mooi om te zien 


En toen we s'middags nog een leuke workshop van haar kregen kon onze dag natuurlijk niet meer stuk en zijn we allemaal met een tevreden gevoel en heel veel ideetjes naar huis gegaan



5 opmerkingen:

  1. Hel gezellig weer even van je te lezen, altijd fijn zo'n bijeenkomst.
    Mijn blogberichtjes zijn momenteel ook ietsje schaars, maar ik ben wel fijn bezig.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer gezellig om te lezen en is aaltijd fijn om onze hobby te delen,..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastische quilts zijn dat Ada. Die met die cirkels is mijn favoriet. Ik hoop dat je weer flink wat inspiratie hebt opgedaan om te naaien en te bloggen.

    groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig is jouw blog-dipje over! De mijne nog niet helemaal . . . Wie weet krijg ik zondag nog even de geest?
    Leuk blogje over ons "LappiesPassie"clubje!
    lieve groet Meet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook net weer begonnen te bloggen. Er gaat toch wel veel tijd in zitten. Gezellig zo'n dag, en goed om weer geinspireerd te raken

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het gezellig als je een berichtje achterlaat