Mijn foto
Gezellig dat je even op mijn blog komt kijken Mijn hobby's zijn : Quilten, machineborduren,kleding maken en fotografie

zondag 21 februari 2016

365 Challenge

 Het is alweer even geleden dat ik hier was, dus weer eens een update van de 365 Challenge

Iedere dag is het weer een verassing welk blokje er komt, de ene keer is het eenvoudig de ander keer dan is het weer een hele puzzel met hele kleine stukjes.
Maar het blijft ontzettend leuk om te doen.


Door de blokjes op te spelden krijg ik een overzicht van hoe de blokjes bij elkaar passen en kan ik er ook regelmatig iets aan wijzigen.
Want er zijn natuurlijk blokjes die het niet gezellig hebben naast elkaar en die krijgen dan weer een ander plekje ook zijn er blokjes op zijn kop of op zijn kant en die worden dan natuurlijk weer gedraaid, misschien moeten er nog wel blokjes opnieuw gemaakt omdat de kleurtjes me toch niet echt bevallen.
Maar er zijn nog ruim 10 maanden te gaan dus de tijd zal het leren.


Omdat het veel stukjes zijn was ik wel nieuwsgierig hoeveel stukjes het dan worden als hij compleet is.
Dus een exel bestandje gemaakt dan hoef ik niet zelf te tellen en kan ik ook goed zien welke dagen ik nog achterstand heb ( de open vakjes )
Ook zag ik toen dat 20 februari  20 stukjes heeft .......zou dat toeval zijn ???  of heeft ze dat bewust gedaan .... 

Op naar de volgende blokjes !!
En voor iedereen die meedoet aan deze quilt heel veel succes en plezier .

3 opmerkingen:

  1. Mooie blokjes
    Een goed idee om ze te spelden, de mijne gaan in een trommel
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gepuzzel Ada .... niks voor mij .... ik vind het heel knap.

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het gezellig als je een berichtje achterlaat