Mijn foto
Gezellig dat je even op mijn blog komt kijken Mijn hobby's zijn : Quilten, machineborduren,kleding maken en fotografie

zondag 2 november 2014

Wat was het prachtig weer vandaag.
Dus nog maar even genieten van de laatste zonnestralen, lekker op het balkon  met de Nearly Insane het is echt bijzonder dat het nog kan op 2 November.


Ze begint al aardig op te schieten de blokken zijn al voor ¾ gequilt en dan de rand nog.
Maar zoals jullie kunnen zien heeft ze een behoorlijke rand....dus dit jaar zal ze niet meer afkomen denk ik, maar steekje voor steekje en draadje voor draadje dan komt er vanzelf een keer een eind aan.


Ook de sokken groeien langzaam maar zeker, er is er al eenjte af en de tweede volgt.
Leuk om er bij te hebben een gezellig makkelijk werkje, ook al moest ik wel weer even opletten met de hiel want het is al zo lang geleden dat ik sokken had gebreid


Dan is er nog het werkje met van de lintjes borduren, het patroontje is klaar maar wat zal ik er nu van maken.......een ander stofje erbij en wat kantjes dus de spullen liggen klaar en het zal binnenkort best iets worden !!!


Groet Ada





3 opmerkingen:

  1. Lekker in het zonnetje op je balkon aan je grote hobby werken.... wat een prachtig plaatje. De NI wordt echt ongelooflijk mooi.


    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om dat in het zonnetje te kunnen doen .En wat word het weer schitterend zeg .Ik ben benieuwd naar je laatste project.gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heerlijk was dat nog even he! En dan nu de kou! Wat is jouw NI toch super mooi geworden! Ben er nog steeds flieft op! En het heeft mij ertoe aan gezet om toch vaker te kijken naar moderne stoffen en collecties en ik heb dus de collectie friendship van Moda ervoor aangeschaft. In 2016 ga ik beginnen! Ja, het gaat hier altijd heel traag, maar ooit komt ie af en wordt ie ook zo'n pronkstuk! Ben er nog steeds gek op die mooie patronen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het gezellig als je een berichtje achterlaat