Mijn foto
Gezellig dat je even op mijn blog komt kijken Mijn hobby's zijn : Quilten, machineborduren,kleding maken en fotografie

donderdag 24 mei 2012

Huisjes

Het is al weer even geleden dat ik iets verteld heb hier ,maar ja er kan maar één ding tegelijk gebeuren toch
In dit geval had de bouw van huisjes even voorrang want ik was achter op schema en dat is nu weer ingehaald ...dag 144 betekent 144 huisjes
Waar ga ik het nu eens mooi op de foto zetten ???? Oké de vissen geven toestemming om hun huis te gebruiken !!!




Maar er staat ook nog een beetje wind en dan krijgen de huisjes opeens een beetje vreemde vormen en valt het dus niet meer op als er eentje een beetje scheef staat




De Clematis staat ook weer prachtig in bloei dus het is weer genieten in de tuin en met een lekker lang weekend in het vooruitzicht met mooi weer gaat het vast allemaal wel lukken



Dus voor iedereen een heel fijn zonnig weekend !

6 opmerkingen:

  1. Super mooi Ada! Ook heel erg leuk op de foto gezet met jullie vijver op de voorgrond! Fijn Pinksterweekend en lekker genieten van al het moois in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke huisjes. Het is omdat ik zo tevreden ben over mijn huis en mijn man niet wil verhuizen anders had ik er een bij je gehuurd. hihihi. Hij is prachtig hoor.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, was für eine tolle Arbeit. Wunderschön!!!!
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Ada,

    Leuk om je quilt zo te zien groeien. Fijn dat je weer blogt, want ik miste je een beetje. Iedereen blogt volgens mij minder in de zomer.

    groejtes,

    Dorothé
    http://djaktief.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi al die huisjes en wat goed dat je 'bij' bent! Ik loop [denk ik] 2 maanden achter. m'n complimenten hoor!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het gezellig als je een berichtje achterlaat