Mijn foto
Gezellig dat je even op mijn blog komt kijken Mijn hobby's zijn : Quilten, machineborduren,kleding maken en fotografie

zondag 5 februari 2012

Vijfhuizen

Vrijdag een snipperdag genomen en gezellig naar de Patchwork en Quiltdagen in Vijfhuizen gegaan en wat was het de moeite waard er hingen echt schitterende quilts en er waren heel veel quiltwinkels aanwezig ,het was echt weer de bekende snoepwinkel voor quiltsters.....

Ik heb daar nog wat leuke stofjes gekocht voor de dakjes en de lucht van mijn huisjes waar dus veel standhoud(st)ers al rekening mee hadden gehouden door leuke pakketjes en rolletjes en zakjes met scraps daarvoor aan te bieden het kleine huizenquiltje van Jeanneke hing daar ook en dat was natuurlijk erg leuk om te zien
De 6552 vingerhoedjes van Supergoof hingen er ook en dat was echt zo mooi om te zien dat ik het niet heb kunnen laten om het stempelkussentje bij Dorry te kopen en alvast stofjes te sparen om te stempelen,dus een geweldige beurs



Maar eenmaal alles gezien wilde ik toch wel weer naar huis en ja hoor ......daar was een pak sneeuw (natuurlijk wel voor gewaarschuwd) maar met een gezellig muziekje en wat te eten en te drinken in de auto was ik 5 uur later eindelijk thuis .!
Na even uit eten te zijn geweest met mijn DH toch ook nog maar even de erwtensoep opgezet die in de planning was voor zaterdag



Dat was voor zaterdag een lekker en gemakkelijk menu dus had ik ook weer even de tijd voor een paar foto's
De spinnen aan de pergola van onze vijver zijn ook heel creatief bezig geweest


En een kleine wandeling door ons dorp leverde ook deze mooie plaatjes nog op









6 opmerkingen:

  1. Leuke stofjes heb je gekocht.
    En die erwtensoep ja ik kom mee eten hoor.Heerlijk met die kou.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stofje voor je huisjes Ada.
    Lees veel op de blogs over Vijfhuizen,spijtig maar voor mij wat te ver.
    Verhuig me op de handwekbeurs in Zwolle, als het reisbaar weer is ga ik met mijn oudste dochter naar Zwolle, de Zaterdag.
    Mooie winter foto's
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie aankopen. Jammer dat Vijfhuizen zo'n end uit de buurt is maar we richten onze blik maar op Zwolle en Veldhoven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Ada,

    Voor het eerst kreeg ik een feed van je blog. Normaal kijk een een paar keer per week. Prachtige foto's van de winter. Ik doe mee aan een challenge die gaat dit keer ook over winter http://stuureenfoto.wordpress.com/
    Ben benieuwd wat je van je stofjes gaat toveren. Zelf ben ik vandaag niet naar naailes gegaan, want ik lig teveel achter met studie en allerlei zaken omdat ik al enkel weken niet zo goed ik mijn vel zit en omdat ons huis wel een wintersport oord lijkt met overals schaatsen, mutsen en alle pannen eten die verslonden worden. Ik ben weer in opgaande lijn gelukkig.

    groetjes,
    Dorothé
    http://djaktief.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was gezelli he op de beurs maar wat een terugreis........
    Jij kunt gelukkig weer verder met huizen bouwen, leuke stofjes en mooie stempel heb je gekocht. En die foto's.... jeempie wat mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hoi ,

    Gefeliciteerd je hebt een blog award gewonnen.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het gezellig als je een berichtje achterlaat