Mijn foto
Gezellig dat je even op mijn blog komt kijken Mijn hobby's zijn : Quilten, machineborduren,kleding maken en fotografie

donderdag 29 december 2011

Zomerpakje.!

Dit is natuurlijk niet het juiste seizoen voor dit soort kleding maar het hing al vanaf de zomer als UFO op de paspop en omdat ik had besloten dat het nog dit jaar af moest heb ik me er vandaag maar even mee bezig gehouden ...en het geeft een goed gevoel moet ik zeggen 
Want het kan nu bij de zomerkleding opgeborgen worden en in het voorjaar voor de dag gehaald dan hoeft alleen het strijkijzer er even langs en kan het worden gedragen
Op de achterkant van het gilet en van de rok heb ik een roos geborduurd in roze met grijs en het is ook doorgestikt met grijs
Verder voor iedereen een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2012

2 opmerkingen:

  1. wauw Ada, dat ziet er super uit!!
    groetjes, anja pruis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ada,

    You will be looking good in the spring!

    Heel mooi, echt toppie. Vandaag allerlei klussen afgwerkt, dus ik ken ook de voldoening van affo's

    groetjes en tot blogs in 2012

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het gezellig als je een berichtje achterlaat